Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

dit zijn
VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

U kunt zich aanmelden/inloggen door te klikken op het 
“persoon”-icoon rechtsboven op onze website.

Aanmelden
Vul onder ‘registreren’ uw e-mailadres in en er wordt een link naar uw e-mailadres verzonden waar u een wachtwoord in kunt stellen.

Inloggen
Vul onder ‘inloggen’ uw gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord in. Na het inloggen kunt u gaan bestellen.

 

Klik hier en vul uw gebruikersnaam of e-mailadres in dat bij ons bekend is.

U ontvangt vervolgens een e-mail van ons met de instructies hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen.

Wij zijn geopend op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur.

Aanmelden
U kunt zich hier aanmelden voor onze nieuwsbrief of onderaan de homepagina op onze website.

Afmelden
Mocht u zich willen afmelden voor de nieuwsbrief, kunt u zich uitschrijven via de laatst ontvangen nieuwbrief. Onderaan deze nieuwsbrief staat ‘Click here to unsubscribe’.

Het wijzigen van uw klantaccount kunt u doen door te klikken op het “persoon”-icoon rechtsboven op onze website en in te loggen. Vervolgens kunt u diverse gegevens wijzigen.

Bij ieder product (zoek het betreffende product via de zoekbalk bovenaan op onze website) waarvan een gebruiksaanwijzing en/of folder beschikbaar is, vindt u een button waarop u kunt klikken om de betreffende gebruiksaanwijzing/folder te bekijken.

Bestellen

Neemt u dan a.u.b contact op met onze klantenservice.

Dit is alleen mogelijk als het pakket nog niet is aangeboden bij de verzendservice.

U kunt ons via email of telefonisch laten weten als uw bestelling gewijzigd of geannuleerd dient te worden en dan kunnen wij u informeren of dit nog mogelijk is.

Als het pakket al is aangeboden bij de verzendservice, proberen wij met u een oplossing te vinden.

Om een product te verwijderen uit uw winkelmandje dient u te klikken op het “winkelmandje”-icoon rechtsboven op onze website en daar op het kruisje te klikken dat voor het betreffende product staat. Dit artikel wordt dan verwijderd.

Het is mogelijk om een bestelling vanuit het buitenland te plaatsen. Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice

Als u tijdens het berekenen van de verzendkosten en het afrekenproces ziet dat uw land niet in de opties staat. Neem dan ook contact met ons op voor uw bestelling.

Indien u bijvoorbeeld een grotere hoeveelheid producten wilt bestellen, kunt u altijd vrijblijvend een offerte aanvragen via onze klantenservice. Vermeld u dan a.u.b. de naam van het artikel, het artikelnummer, de gewenste uitvoering en het gewenste aantal.

U kunt productinformatie vinden bij elk product en in de eventuele gebruiksaanwijzing en/of folder.

Mocht u nog andere vragen hebben over onze producten, neemt u dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.

Verzending

De levering verloopt via de pakketbezorger UPS.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en worden bij het afrekenen berekend. Binnen Nederland zijn de kosten 9 euro exclusief btw voor zendingen onder de 10 kilo.

U ontvangt bij verzending altijd een Track & Trace-code via de e-mail.

U kunt uw bestelling ook altijd gratis afhalen op ons hoofdkantoor in Aalsmeer op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.

Onze adresgegevens zijn:

Nieuwkoop B.V.

Aalsmeerderweg 249 S
1432 CM Aalsmeer

Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice als uw bestelling nog niet ontvangen is binnen de reguliere bezorgtijd.

Betaling

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  •          Giropay
  •          iDEAL
  •          Bancontact
  •          PayPal
  •          SOFORT Banking
  •          Op rekening (na akkoord)

Achteraf betalen/ op rekening bestellen is alleen op aanvraag mogelijk voor zakelijke klanten.

Neemt u hiervoor a.u.b. contact op met onze klantenservice.

Retour

Indien u iets retour wilt sturen naar Nieuwkoop, neemt u dan a.u.b. contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Zodra wij uw retourpakket hebben ontvangen, wordt de retour verwerkt.

Binnen enkele dagen na de verwerking van uw retour ontvangt u het aankoopbedrag terug op uw rekening.

De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die u heeft gekozen bij het afrekenen van de bestelling.

Heeft u de terugbetaling niet ontvangen? Breng de klantenservice dan a.u.b. op de hoogte zodat we het voor u kunnen uitzoeken en alsnog kunnen terugbetalen.

Helaas kunnen niet alle vragen beantwoord worden op deze pagina. Bekijk onze pagina’s met informatie over betaalmethodes en verzending, garantie en klachten en retouren of de algemene voorwaarden. Mocht u nog overige vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.